21.03.2023

Podsumowanie projektu - Moje finanse, mój sukces, moja przyszłość

Projekt edukacyjny "Moje finanse, mój sukces, moja przyszłość" we współpracy Fundacji Empiria i Wiedza oraz Stowarzyszenia Łowcy Uśmiechów został zakończony. Zrealizowane zostały warsztaty i inne formy szkoleń i doskonalenia oraz poszerzania wiedzy w tematyce sukcesów finansowych w przyszłości uczniów szkół średnich. 

Podczas działań projektowych uczestnicy dbali o promocję projektu a także dokumentowali postępy działań na tablicy wirtualnej zawierającej zdjęcia, opisy i odnośniki do ciekawych prac uczniów.

Poniżej tablica wirtualna zawierająca efekty działań projektowych:

Utworzony za pomocą aplikacji Padlet

Odbyły się:
Warsztaty: 

  • "Dbam o swoje finanse"
  • "Liczę na ekonomię"
  • "Multimedia w finansach" 
  • "Mój budżet - moja przyszłość" 
  • Spotkanie edukacyjne online z ekspertem d/s finansów i ekonomii "Ekonomiczne sukcesy na codzień" 
  • Konferencja pokazowa "Mój plan na sukces finansowy" 

 Przeprowadzona została także ewaluacja projektu za pomocą ankiet.